.

.

måndag 14 oktober 2013

Härliga måndag

äntligen. Redan tidigt  på morgonen, egentligen en sovmorgon, började aktiviteten köra på i full fart i huvudet. Det är så mycket jag vill hinna göra.


Jag har skrivit färdigt den novell jag ska skicka in till antologin. Det känns så bra. Maken har läst och gillar. Han tycker att den var mycket fin och tyckte att jag borde bli författare eller något. : D Nu ska dottern säga sitt också. Sedan är det dags att skicka iväg den.

Vädret i eftermiddag har varit fantastisk. Äldsta sonen och jag tog en promenad ner till stan då det var dags att justera tandställningen.


Jag har också hunnit fundera över att starta en webbshop. Det är mycket spännande. Och så har jag redigerat lite i manus nummer ett. En helt perfekt dag allt som allt. Jag är så nöjd.

Lite skrivmusik på det. Consciousness of love med Delerium.

9 kommentarer:

  1. Vad spännande med webshop! Vad har du tänkt dig att sälja (om jag får fråga)?

    (Jag har en ny blogg nu, därför känner du nog inte igen min signatur. ;) )

    Kram
    /Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är spännande! Det handlar om blandade saker med ett tema.
      Jag har koll på din nya blogg. Alltid spännande med nya utmaningar och hemvister.
      Kram!

      Radera
  2. Skönt med bra måndagar! (just måndagar brukar ju ha lite dåligt rykte) Kom ihåg att läsa igenom reglerna en gång till innan du skickar, så du inte glömmer att det ska skickas in anonymt. ;) Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och detsamma! Jag gillar verkligen måndagar, allt är möjligt när veckan börjar igen. Jag tror jag har koll på reglerna. : )

      Radera
  3. Du har hunnit med en hel del på en måndag. Till och med webshop. Nyfiken på vad den ska vara för nåt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, här jobbas det på. Webbshoppen får bli lite hemlig än så länge.

      Radera
  4. Jag är också nyfiken på vad din webbshop ska innehålla. Ser fram emot det. Och vad din novell handlar om såklart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Webbshoppen är bara i sin linda, så jag får återkomma med den. Novellen kommer det säkert mer om senare också. : )

      Radera