.

.

fredag 11 februari 2011

Viktigt


Det har blivit lite för mycket, eat, pray and love för min del de senaste åren. Så nu är det dags för lite, diet, pray and love istället. Kanske är det också början till en ny berättelse. Konceptet är ju redan vedertaget. Nu ska jag bara hitta min egen vinkling på saken. Två flugor i en smäll. Jag blir smärt och tjusig OCH så skriver jag bästsäljaren som säljs över hela världen, Diet, pray and love, och bli snuskigt rik. Så får det bli och så får det vara!

4 kommentarer:

  1. Och här sitter jag och äter godis...
    Jag skulle behöva hänga på din diet, suck.

    SvaraRadera
  2. Godis... vad gott! Jag håller mig till helg-vin-dieten jag. Den är ganska bra den också. ;)

    SvaraRadera
  3. Lakrits - helst dödskallar är det bästa jag vet - om jag börjar kan jag inte sluta. Nu har jag en benhård period när jag inte börjar alls - konstigt nog saknar jag det inte ens då:-)

    SvaraRadera