.

.

söndag 20 juni 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Det blir verkligen inte alltid som man tänkt sig. Det mesta har blivit fel inför vår förestående Kroatienresa. Något säger mig att det inte är meningen att vi ska komma dit i år. Våra vänners bil gick sönder så de var tvungna att köpa en ny på bara några dagar. De ska husvagnssemestra med oss. Vi bor långt ifrån varandra så vi har verkligen sett fram emot att träffas. Vi fick reda på att vi är för tunga och behöver byta husbil. Det lyckades inte och det skulle varit ganska fantastiskt om det skulle ha fungerat på bara en vecka. Nu ligger vi lite efter i tidsplaneringen och vi kommer att göra en tur i Danmark istället med så lätt packning som det är möjligt.

Jag såg sol , värme och nya spännande platser framför mig. Trots det så är det viktigaste att ha semester och att få vara tillsammans så det kommer att bli jättebra ändå. Kroatien ligger kvar nästa år också och vem vet, det kanske blir den bästa semestern någonsin.

I mitten av juli ska vi till Kolmården, då ska vi INTE mata djuren :D

4 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att ni inte kommer iväg på eran tänkta resa men ni verkar lösa det och tänka rätt. Härligt att komma iväg även om det kanske inte blir samma värme.
    Hahahaha...jag förstår att ni inte matar djuren. :)

    SvaraRadera
  2. Så rått! Jag kom in på din sida samtidigt som vinden svepte in doften från syrenerna genom mitt öppna fönster :-D Underbart!

    Du ska se att det händer något spännande ändå :-)

    Kramar från Pennelina

    SvaraRadera
  3. Jeanette:
    Det är tråkigt men det är bara att ladda om jag är säker på att det blir bra i alla fall. Jag hoppas fortfarande på lite ordentlig sommarvärme :D

    Pennelina:
    Det låter helt ljuvligt med syrenerna. Här har de tyvärr blommat över.

    Jag är säker på att det blir bra i alla fall. Danmark är också mysigt :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Hej Anneli!

    Vad synd att det inte gick att lösa i tid, men vad härligt att ni ger er iväg iallafall fast på en annan resa. Visst förstår jag att det måste kännas lite trist att det inte blir som man tänkt sig men jag tror att med den positiva inställningen ni har så kommer det att bli en kanonsemester iallafall. :) Det finns ju ingen mening att lägga energi på vad som inte blev av utan istället lägga all energi på det som kommer. Helt rätt tänkt! :) Jag är säker på att ni kommer att få det supermysigt och uppleva massor med kul saker. :)

    Ha en solig och fin dag vännen!
    Kram Lotta

    SvaraRadera