.

.

onsdag 28 april 2010

Två klänningar

Två klänningar har landat i vårt hem. En till mig och en till dottern.
Jag fick mot ALLA odds tag i en av Odd Mollys Fonda dress dark red. Jag tycker att den är underbar. Inte riktigt lika mörkt röd som jag trodde men fortfarande en helt fantastiskt röd färg. Mycket svårfångad även på bild men jag har försökt. Jag är lycklig!

Så en avslutningsklänning till dottern från KappAhl, Vintage stories. En helt underbar sommarklänning. Dottern är lycklig!




6 kommentarer:

  1. Snygga klänningar! Jag blev särskilt förtjust i din dotters avslutningsklänning - vilken dröm!

    SvaraRadera
  2. Jättefina båda två! Visst kan man bli glad över att hitta nåt man verkligen letat efter!;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  3. O vilka underbara klänningar! Gillar verkligen Odd Molly-klänningen! Visst är det härligt när man bara hittar något som känns så klockrent. :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis!! En svårfångad liten godbit. Kan avslöja att även jag har lyckats med det omöjliga.. Hoppas få den imorgon :D Kram

    SvaraRadera
  5. Jenny: Visst är de söta och somrigt blommiga!

    Adela och Nina: Ja, det måste vara lite som jakt för killar :)

    Sanni: Vad spännande och kul! Hoppas att jag får se vad set blev :)

    Kramar till er!

    SvaraRadera
  6. Åh vilka fina klänningar!
    Kram

    SvaraRadera