.

.

onsdag 22 december 2010

Tiden


Tiden räcker inte riktigt till allt det jag vill göra just nu. Julen hör familjen till så det är där jag lägger min tid.  Bloggen kommer på något sätt sist. Fast jag försöker att få en liten stund då och då för att titta runt bland alla mina cybervänner. Idag har vi gjort smörkola, julkakor och slagit in julklappar. Alla i min närhet som varit ute på vägarna är nu där de ska vara och jag kan pusta ut. Svärföräldrarna har anlänt och vi är redo för julhelgen. Nu sover alla utom jag och maken som slår in de sista julklapparna för att inte barnen ska se vad det kan vara.

4 kommentarer:

  1. Jag tror de flesta är koncentrerade på julen! Speciellt om man själv är värd! Jag ska ju åka runt och ska bara förbereda några få saker så det är inte lika stor julstress- I år är det så himla lugnt :)
    Klart man känner ett ansvar att kika in hos alla och säga hej då och då på deras bloggar :)Kram

    SvaraRadera
  2. Klart familjen kommer först! Hoppas du får en fin jul och ett framgångsrikt nytt år!

    Kram från mig.

    SvaraRadera
  3. Hej fina Anneli!

    Skickar dig en stor julkram och en önskan om en riktigt god jul tillsammans med nära och kära. Njut och ha det riktigt bra! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera